Tag, Why do you ware make-up

16 dec

1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?

Ik denk dat ik echt pas make-up begon te dragen toen ik 13 was, maar toen was dat ook helemaal niet zo populair als dat nu is denk ik en zelfs vrij vroeg. Dit begon met enkel wat oogpotlood, mascara vond ik niet nodig, ik had immers al hele donkere wimpers, later is er vanzelf meer bij gekomen. Maar echt veel droeg ik ook niet, ik zwom ook elke dag na school, dus make-up dragen was alleen maar onhandig en overbodig na mijn mening.

Monique

2. Hoe voel je je zonder make-up?

Prima! Zeker op van die luie zondagen vind ik het heerlijk make-up loos op de bank te zitten, maar ik kan ook zeker zo over straat gaan, geen probleem. Ik vraag me af of jullie dat verwacht hadden van mij, iemand die meerdere keren uitgebreid haar make-up creaties laat zien?

3. Wat vind je leuk aan make-up?

Het alle leukste vind ik denk ik dat het zo ontspannend is, ik kan echt een hele middag achter mij make-up tafel zitten en nieuwe looks uitproberen. Ik hou van nieuwe combinaties ontdekken, veder kan het je zo zelfverzekerd maken en dat ga je ook uit stralen. Het is niet dat je make-up nodig hebt om mooier te zijn, maar je kan wel je mooie kanten van jezelf extra goed laten zien.

New Room tour deel 2

4. Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?

Lastig kiezen is deze, maar ik heb toch wel 2 favorieten die je misschien wel kan raden?

Mijn matte highlighter van Catrice, Bring me frosted cake, gebruik ik bijna dagelijks. Ik kan niet zonder durf ik bijna wel te zeggen, deze geeft mijn wenkbrauwen extra accent en voor brildragers zijn wenkbrauwen nog belangrijker, om karakter te geven aan je gezicht.

Catrice, 090 Bring me Frosted Cake

Als tweede mijn….. winged eyeliner, bij bijna elke look komt deze wel terug, producten die ik hiervoor gebruik variëren wel van een gel eyeliner naar een liquidliner, van zwart, paars en blauw, maar een holy grail is het zeker. En al laatste ben ik momenteel helemaal weg van deze baked blush van de hema, om net even dat extra tintje en gezonde gloed aan mijn bleke gezicht te geven.

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw Holy grail!

2 Reacties to “Tag, Why do you ware make-up”

  1. Vera 16 december 2012 bij 14:33 #

    Wat een leuke tag! Misschien dat ik hem ook wel ga doen 🙂

    • Monique 17 december 2012 bij 09:36 #

      Dankje, als je m doet laat je het dan hier weten, neem ik zeker even een kijkje 🙂

Plaats een reactie